umudun hikayesi


bu gülün bir hikayesi var adı umut sevdiklerinden uzak diyarlara rüzgar atmış onu tepenin ayrı yamacına diğer annesi ve babası bi yerde yaşarken o tek büyük ve sevdiklerinin hayellerini kurarken giderek boy atmış güzelleşmiş derken yine bahar yinerüzgar rüzgara demişki bak sen beni geçen senebu tepe yamacına sürükledin annem babam öbür tarafta kaldı onları görmem lazım bana yardım et demiş rüzgar ona yardım edeceğini söylemiş ama bu gün değil yarın gelecem bu gün mecalim kalmadı demiş tamam demiş umut sabaha kadar uyuamamış fakat o gün bir aksilik olmuş oradan gecen çoban bu gülü görmüş ve kpoarmaya gelmişderken tam eğildiğinde gül kendini sağa çekmiş çoban şaşırmışbida derken arkaya sağa sola yatmış eğilmişyatmışyere gülü inceliyormuş sen demiş neden kopmuyosun derdin ne yağurda arta kalan damlacığını yere bırakmış demişki umut çoban acaba beni konuşsam duyarmı derken tam oarada gülü tutmuş çekiyomuşki yapma lüffen diyince çoban korkmuş kaçmaya başlamış ama akşam geliyorken vede rüzgar uzaktan belirmişken çiçeği beli çok ağrıyormuşyaprakları solmaya başlamışrüzgar ne oldu sana diyince zar zor durumu anlatmış ben ölüyorum ama tohumlarım burda demişrüzgar sen ölmeden aç tohumlarını demiş tohumların yarısı olmuş yarısı olacakken açmış tohumlarını zar zor merak etme gelecek sene yine karılaşacağız diyerek tümgücüyle üfürmüş tohumlatını tepenin arka yamacınaanneve babasının yanlarına savurmuş tohumları bu tohum sizn geçen seneki evladınız sizn görmeye getirecektim ama insan onu kopardı buna iyi bakın demiş anne ve babası günler günleri kovalarken beklemiş umudun annesi çiçek ne olur yavrumu göreyim demiş ve dua etmiş diğer tüm çiçekler açarken o hala yokmuşbir gün bir yağmur yağmış adeta bardaktan boşalırcasına annesi ağlıyormuş umt hala yok derkenbirden bire yağmur çekildikten sonra umut toprağın altında belirmiş ilk tomucuk derken büyümüş kucaklaşmış ve umud köklerinin birinii annesine diğerini babasına uzatmışve kendini bağlamışki rüzgar yine üfürmesin diyee umutun hikayesi herkese ders olsun
Anne ve Babanızdan kopmayın ve yalnız kalmayın
yasal hakları bu siteye aittir
Admin-----------

Recent Post

Archives